2010. december 14., kedd

"Pedig ott van halkan minden lélek húrján szól..."

Hajnalban a város rohadt szemét sáros
De én leszarom mert engem már ott vár a gép
Hosszú az út a cél Hollywood
Induljunk hát el mer' én már úgy mennék
A stewardess szőke a pilótafülke
Tele van gombokkal én meg ablakhoz nyomott homlokkal...

Másnap a reggelit a motelben egy senorita
Mosolyogva kínálta és tudtam hogy az nem is vita
Hogy ez egy jó buli lesz ő erre azt mondta yes
Bienvenidos en Los Angeles
Mindenki álma a napfény, a pálma, a tengerpart
Én meg a lakótelepen egy liftben állva dúdolom ezt a dalt:
 

Az angyali városból már elköltöztek rég az angyalok
A többiek meg a zajban nem hallják az égi dallamot
Pedig ott van halkan minden lélek húrján szól
Hogy új vég kell és új kezdet új Megváltó és új jászol

Hajnalban a város most is ugyanolyan sáros
És egyszer majd vége lesz
De addig az álomgyár mindenkit hülyére vesz
California Über Alles!

Santa Monica a déli krónika
Jackson-perek drognepperek
Ha fizetni bírsz tied a Beverly Hills
Baby hasta la vista itt mindenki jó statiszt

Tankcsapda : California Über Alles

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése