2011. augusztus 11., csütörtök

idézetek Petrától

"Hogy milyen is vagyok, az attól függ, honnan nézel. 
A felszínről egy megtörhetetlen, harcokat túlélő lányt láthatsz.
De mélyen belülről, egy tétovázó, sebezhető, 
tökéletesnek semmiképp sem mondható alak vagyok."

Ha valaki kapcsolatban van, mindenki lájkolja, ,
miközben valakinek a háttérben szakad meg a szíve.."
Minden lány egy angyal, minden fiú egy ördög. 
Mégis arra vár az angyal, hogy elvigye az ördög."
Ezernyi oldalt is tele tudnék írni, hogy elmondjam az érzéseim,
de akkor sem értenéd, úgyhogy inkább szó nélkül megyek most el, 
csak egy apró hangot hagyva magam mögött...
ahogy a szívem a földre zuhan és összetörik."
~ F.É.R.F.I = Faragatlan.Érzéketlen.Rideg.Fo​gyatékos..Imádom..♥
"Lerajzollak,kiszínezlek,majd​ mosolyogva összetéplek! :) "

Azért vagyok szingli,mert az apósomnak és az anyósomnak nem lehetett gyereke..."
"Szeretsz? Nagyszerű.
Gyűlölsz? Azt hiszem, túlélem.
Szerinted csúnya vagyok? Ne nézz rám.
Nem ismersz? Akkor ne ítélkezz.
 Azt hiszed, ismersz? Szerintem fogalmad sincs, milyen vagyok..."

"Először beléd estem,aztán pofára.."

"Soha ne nézz vissza, ha nem tudsz nevetni. 
Soha ne nézz előre, ha nem tudsz álmodni!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése